Meestgestelde Vragen

1. Algemeen
1.1 Heeft u ook een winkel waar ik kan langskomen?
Ja, adres : Ukkie Shop, Hoofdstraat 19 te Hippolytushoef. Voor meer informatie zie de Home- pagina.
1.2 Kan ik daar ook mijn webwinkel- bestelling ophalen?
Ja, dat kan. Maar houdt u rekening met de openingstijden van de winkel. (zie de Home-pagina).
2. Klantgegevens
2.1 Hoe kan ik me aanmelden als klant?
Via de knop "account". Succes!
2.2 Hoe geef ik door dat mijn e-mail adres of huisadres is gewijzigd?
Indien u uw e-mailadres wilt wijzigen, moet u eerst inloggen via uw account en vervolgens kunt u daar uw gegevens aanpassen.
2.3 Ik ben mijn inlogcode c.q. wachtwoord kwijt/vergeten. Wat nu?
Ga naar "account" en daar ziet u al staan "wachtwoord vergeten", volg de instructies en u ontvangt een uw wachtwoord.
2.4. Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief. Kan ik me ook weer afmelden?
Ja, dat kan. Ga naar "Nieuwsbrief" en dan zie je onderaan de kolom dat je jezelf weer kunt afmelden. Let wel, je wordt dan niet meer op de hoogte gehouden van de aanbiedingen, nieuwe artikelen en weetjes rondom de Ukkie Shop. Weet je zeker dat je dat wilt missen?...
3. Bestelling
3.1. Hoe kan ik bestellen?
U kunt makkelijk bestellen door het gewenste artikel in de winkelwagen te plaatsen en de stappen van het bestelproces te volgen. Na het afronden van uw bestelling, ontvangt u van ons een bevestigingsmail met uw bestelling. Na ontvangst van uw betaling, zullen wij de levering ingang gaan zetten.
3.2 Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Dat u geen orderbevestiging heeft gehad, kan verschillende oorzaken hebben;
- Het e-mail adres dat u op de bestelling heeft ingevuld is niet correct. Mocht dat het geval zijn, stuur ons dan via de e-mail (info@babykadowinkelukkieshop) het juiste e-mail adres. Dan passen wij dit aan in ons systeem en sturen wij u alsnog een order bevestiging.
- Het zou mogelijk kunnen zijn dat u e-mailbox vol is. Stuurt u ons dan een mailtje met het verzoek om een order bevestiging.
4. Verzending en bezorging
4.1 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen worden verstuurd op werkdagen van maandag t/m vrijdag (en zaterdag als de daar de mogelijkheid toe is). De bestellingen worden verstuurd na het ontvangst van betaling. Wij kunnen u geen garantie geven over de leveringstijden. De genoemde tijden zijn een indicatie.
De leveringstijd is van verschillende factoren afhankelijk:
1. besteld u een los cadeau artikel dat voorradig is , dan wordt deze na ontvangst van uw betaling direct verzonden;
2. besteld u een los cadeau artikel en blijkt deze niet voorradig te zijn, dan nemen wij contact met u op en laten wij weten wanneer wij u de bestelling kunnen toesturen.
3. besteld u een kraam - of zwangerschaps cadeau pakket, dan doen wij onze uiterste best om deze zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw betaling te versturen. Deze pakketten worden echter handgemaakt en kan (door drukte) misschien iets langer de tijd nodig hebben om netjes te kunnen afleveren.
Indien u een pakket besteld heeft maar een artikel uit het pakket is niet voorradig, dan zorgen wij ervoor dat het artikel wordt vervangen door een gelijkwaardig artikel. Zodat het geen vertraging gaat opleveren voor de verzending. Het pakket wordt in orde gemaakt en verzonden.
4. besteld u een "Handmade Ukkie Shop artikel" of een Kado met Naam- artikel, dan komt er nog meer handwerk aan te pas. Wij streven naar snelle levering, maar willen ook NETJES afleveren. Als uiterlijke datum hanteren wij 10 werkdagen, dan moet het toch echt wel verstuurd zijn.
4.2. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgt?
Nadat wij de bestelling klaar hebben gemaakt, zal TNT Post er zorgvoor dragen dat uw bestelling bezorgt gaat worden (naar een door u opgegeven adres). Bezorging naar het buitenland duurt langer en zal later bezorgt worden. Bestelling buiten Europa nemen wij niet aan en ook pakketjes boven 10 kilo met verzending binnen Europa niet.
Tijdens zon- en feestdagen zal de TNT u even laten wachten.
Laat het duidelijk wezen, dat wij ernaar streven om uw bestelling zo spoedig mogelijk (en netjes) te kunnen leveren. En dat u blij kunt zijn met wat u van ons geleverd krijgt.
4.3 Kan ik de bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Aan het einde in het bestelproces kunt u het afwijkende adres invullen.
4.4. Ik ga met vakantie. Kan mijn bestelling ook later bezorgd worden?
Ja, dat kan. U kunt overwegen om een cadeau rechtstreeks naar de ontvanger te laten versturen. U kunt dan in het bestelproces een afwijkende adres invullen.
Wilt u het toch liever zelf ontvangen, geef dan in het bestelproces aan dat u het bij de winkel komt ophalen. Vervolgens stuurt u ons een email met de gegevens wanneer en waar u de bestelling geleverd wilt hebben. U dient echter nog wel de verzendkosten te betalen, maar dat kan op een later moment.
5. Bezorgkosten
5.1 Wat zijn de bezorgkosten?
Portokosten
Portokosten, daar ontkomen we helaas niet aan als er artikelen verstuurd moeten worden. De verzendkosten binnen Nederland, Belgie en Luxemberg zijn standaard 6,75 euro (ongeacht het gewicht).
Portokosten Brievenbus post:
Cadeaubon / Brievenbus post binnen Nederland-> Wanneer u 1 artikel uit deze categorie besteld hanteren wij de een gemiddelde van de TNT verzendtarieven voor deze postverzending. Betaald u 2,50 euro voor deze categorie.
Besteld u meerdere artikelen uit deze categorie dan betaald u de standaard verzendkosten van 6,75. Blijkt achteraf echter dat de door u gedane bestelling WEL door de brievenbus past, dan gaan wij de portokosten met u verrekenen. U ontvangt de teveel betaalde portokosten van ons retour binnen 7 werkdagen.
Wanneer u een artikel (niet uit de brievenbus of cadeaubon categorie) besteld en het artikel past door de brievenbus (max. pakketafmeting 38 - 3cm), betaald u ook 2,50 euro. Zodat u niet onnodig met hoge portokosten te maken heeft.
Verzending buiten Nederland en omgeving geen recht op verrekening portokosten. Neem anders eerst contact met ons op.
Let wel: Bij een bestelling boven 150 euro (excl. verzendkosten) neemt de Ukkie Shop de portokosten voor haar rekening. Uitsluitend met verzending binnen Nederland.
6. Ruilen en retourneren
6.1 Ik wil mijn artikel ruilen/ retourneren. Kan dat?
Ja, dat kan. Er gelden alleen wel enkele voorwaarden;
1. Alleen kleding kan geruild worden.
- tegen een andere maat, indien voorradig; (Als de juiste maat niet voorradig is, mag het kledingstuk bij uitzondering geruild worden voor een ander kledingstuk in de juiste
maat. (indien voorradig).
- indien de ruiloptie onmogelijk is (omdat de juiste maat niet voorradig is ), wordt er een tegoedbon uitgeschreven die in de webwinkel te besteden is.
2. De artikelen die u wilt ruilen moeten voorzien zijn van oorspronkelijke labels en in de originele verpakking worden teruggestuurd;
3. De artikelen mogen niet gewassen en/of gedragen zijn;
4. Als er een gebrek is, mag u deze niet zelf proberen te herstellen;
5. Neem altijd eerst contact met ons op alvorens te gaan retourneren. Niet aangemelde retouren, worden niet zodanig behandeld.
6. De artikelen moeten binnen 7 werkdagen na levering geretourneerd en bij ons binnen zijn. (onder vermelding van het ordernummer). Let wel: bij afgifte van uw retourpakket bij de TNT ontvangt u een verzendbewijs met daarop een barcode, bewaar dit verzendbewijs totdat uw retour door ons is verwerkt.
Niet mogelijk om te ruilen/ retourneren:
- artikelen die in de aanbieding zijn
- handgemaakte artikelen / of artikelen met naamsvermelding.
Als er niet aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, zijn wij helaas genoodzaakt om de retournering af te wijzen. Wij vinden dit uiteraard zeer vervelend. Neem altijd contact met ons op, samen komen we er vast wel uit.
6.2 Moet ik vooraf contact opnemen om de ruilen/ retourneren.
Ja, neem altijd contact met ons op alvorens een artikel te retourneren/ ruilen (uitsluitend binnen 7 werkdagen na levering) om vervelende onenigheden te voorkomen. U kunt ons contacten via het contactformulier op de bovenste balk of door het versturen van een mail naar info@babykadowinkelukkieshop of bellen 0227 591485 (winkel) of bij geen gehoor: 06 405 72 896 .
6.3 Hoe kan ik mijn artikel ruilen?
Als u bij ons hebt aangegeven dat u een artikel wilt ruilen dan kan dat na onze bevestiging. Biedt de zending z.s.m. aan bij een postkantoor of servicepunt van TNT Post. Bij afgifte van uw retourpakket bij de TNT ontvangt u een verzendbewijs met daarop een barcode, bewaar dit verzendbewijs totdat uw retour door ons is verwerkt. Het bedrag van het geretourneerde wordt gecrediteerd in de vorm van een tegoedbon. De tegoedbon wordt uitgegeven door de Ukkie Shop Webwinkel en is onbeperkt geldig en kan online gebruikt worden om een eerstvolgende bezoek aan de Ukkie Shop te verzilveren.
Als u een artikel wenst om te ruilen, dan verzoeken wij u eerst het te retourneren artikel aan te melden en uit te voeren. Vervolgens kunt u het gewenste artikel bestellen via de normale bestelprocedure. Houd er rekening mee dat de portokosten voor het verzenden van nieuwe artikelen en de kosten voor het retourneren van uw artikel(en) voor uw rekening komen.
6.4 Wie betaald het retourneren?
De kosten en het verzendrisico (bijv. diefstal/verlies/ beschadiging v.h. produkt) van het terugsturen zijn voor de klant. De kosten van retourneren zijn alleen voor ons als het een verkeerd geleverd produkt betreft of andere ons verwijtbare reden, neem in geval van twijfel contact met ons op. In alle andere gevallen zijn de kosten voor het retourneren voor u. Ongefrankeerde / te weinig gefrankeerde retouren worden door de Ukkie Shop niet aangenomen, ongeacht de reden van het terugsturen.
6.5 Wie betaald de verzendkosten van een omgeruild artikel?
1. Als een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder aangegeven reden teruggestuurt is, dan wordt de retournering niet door de Ukkie Shop deze geaccepteerd. Een eventuele omruilactie komt ten koste van de u (de klant);
2. Als een artikel wordt geretourneert (na overleg met ons) i.v.m. een ons verwijtbaar gebrek, zult u van ons een gelijkwaardig artikel toegestuurd krijgen (op onze kosten). Indien er geen gelijkwaardig produkt te versturen is, ontvangt u een tegoedbon die u onbeperkt kunt verzilveren in onze webwinkel.
3. Als een artikel wordt geretourneert (na overleg met ons) i.v.m. onjuiste kledingmaat of iets dergelijks, dan zijn de verzendkosten voor het omruilen en terugsturen van een nieuw kledingstuk naar de klant voor de klant. Sorry, maar helaas.
6.6 Komt mijn betalingsverplichting te vervallen bij het terugsturen?
Nee, als een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder aangegeven reden teruggestuurt is dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen.
Nee, als u een artikel retourneert i.v.m. een ons verwijtbaar gebrek, zult u van ons een gelijkwaardig artikel toegestuurd krijgen (op onze kosten). Indien er geen gelijkwaardig produkt te versturen is, ontvangt u een tegoedbon die u onbeperkt kunt verzilveren in onze webwinkel.
6.7 Als ik een order wil terugdraaien, krijg ik dan mijn geld terug?
Ja, mits de bestelling nog niet is verstuurd door de Ukkie Shop.
6.8 In welk geval ontvang ik een tegoedbon als ik artikelen retourneer?
Wanneer er 1 of meerdere artikelen aan ons geretourneerd worden (mits vooraf overlegd met de Ukkie Shop), ontvangt u via de e-mail een tegoedbon code van de Ukkie Shop die onbeperkt geldig is om te verzilveren in de webwinkel.
7. Betalingen
7.1. Hoe kan ik betalen?
- Via iDEALl veilig betalen via je eigen bank: U kunt vertrouwd, gemakkelijk en 100% veilig uw online aankopen afrekenen. U betaald in de vertrouwde internetbetaalomgeving
van uw eigen bank. Voor meer informatie over iDEAL, http://www.ideal.nl
- Vooraf betalen met een vooruitbetaling.
- Bestelling ophalen in de winkel (Indien u de bestelling in de winkel komt ophalen, rekent u af in de winkel).
- Op rekening (alleen voor bedrijven).
7.2 Wat is de betalingstermijn voor bedrijven?
30 dagen! Daarna is de Ukkie Shop gerechtigd om 4,95 euro aan administratiekosten in rekening te brengen.
8 Cadeau verpakking
8.1 Kan ik de bestelde artikelen ook laten inpakken door de Ukkie Shop?
Ja, dat kan.
- De cadeaupakketen (kraam-en zwangerschapscadeau's) worden altijd door de Ukkie Shop ingepakt met cellofaanpapier en bijpassende linten en strikken. Dit is een gratis extra service.
- De losse cadeau artikelen (bijv. speelgoed, boeken) die u in de winkelwagen heeft geplaatst, kunnen tegen een vergoeding van 2 euro ingepakt worden (ongeacht het aantal artikelen). U kunt dit aangeven in het bestelproces.
8.2 Kan ik ook een boodschap achterlaten voor de ontvanger?
Ja, u kunt gebruik maken van onze gratis service m.b.t. het boodschappenkaartje voor de ontvanger. Een leuk idee voor als u het cadeau niet zelf gaat geven, maar rechtstreeks naar de ontvanger laat sturen. U geeft de tekst door in het bestelproces en wij zorgen ervoor dat uw tekst op een net kaartje wordt meegezonden.
9. Klachten
9.1 Ik heb een klacht over een artikel. Wat moet ik doen?
Wij doen er alles aan om een artikel goed aan te leveren en de service en kwaliteit te waarborgen.
Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, neem dan direct contact met ons op via het contactformulier dat u kunt invullen of stuur een mail naar info@babykadowinkelukkieshop.nl of bel ons : 0227 591485 (winkel ) bij geen gehoor 06 40572896.
Wij zullen dan proberen het probleem zo goed mogelijk met u op te lossen.
(Let wel, wanneer u zich bij een kledingstuk niet aan de wasvoorschriften van het artikel houdt ,zijn wij genoodzaakt de klacht ongegrond te verklaren.)

Geen producten

To be determined Verzending
€ 0,00 Totaal

Afrekenen